Isnin, 21 Februari 2011

Toturial

 
salam. toturial ni aku buat untuk memuas kan hati sendiri=.=
sapa-sapa yang nak ambek sila lah
ikut korang lah nak kredit kan ke tak
aku tak kesah pun (memang dasar blog cikang)=p


lagipun aku buat toturial memang sebab aku nak tolong junior-junior kalau aku mampu lahh pada senior-senior korang jangan tengok dan gelak je.. tolong lah sekali kalau boleh kann kita dulu-dulu pun camtu jugak. tercari-cari toturial okeh2 utk apply. kan2, *sila mengaku =p
ni je lahh aku mampu tolong : 


2 ulasan:

  1. salam.sy suka blog yg ade tutorial coz dpt membantu blogger br cm sy ni.

    BalasPadam

kumen2