Isnin, 21 Februari 2011

Maklumat "port" ini


JANGAN BACA!
Ini pelan pertahanan @ keselamatan blog ini!
aku cakap jangan bacalah.
memang melayu mudah lupa.
okey SILA BACA=.=

Tarikh keramat a.k.a blog ini mula beroperasi :
27 Disember 2009 (lama tak??)

Objektif serangan a.k.a "mengoperasikan" blog ini :
Satu medan yang lebih ringkas dan mudah untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai khalifah.

Jangka pendek :
Moga-moga readers akan dapat mengskodeng yang Islam tu chantekk dan simple giler

Jangka panjang :
Moga-moga followers akan dapat jadikan blog ni satu sumber menambah apa yang tak pernah ditambah sebelum ni =p

muahaaha, comel giler! aku tabixzz woh!
Lain-lain : 
Mempractis (cehh) diri aku "mengconquer" bidang blog sedalam-dalamnya a.k.a seluas-luasnya (aper bezanya tuu)

okeh setel !
p/s : sebenarnya aku baru buat posting nih sebab nak mensemartkan menu bar aku, nanti KALAU RAJENN aku buat toturial menu bar yerr. tq! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kumen2