Selasa, 7 Jun 2011

TYPO

Salam . Hari ni aku suka pulak posting kan.(ayat tu bajet sanwich boleh lipat enam je) Alhamdulillah. tangan masih lagi boleh bergerak. Tadi ada orang tanya : kau memang typo eh?Aku dengan pananya senyap. (sebab mak aku cakap, kalau tak tahu diam)

Okey. Maksud typo (ni kira pembelajaran tak langsung waktu cuti sekolah)
TYPO=TYPING ERROR

Atau dalam kata lain main bedal je ape yang ditulis sambil langsung tak tengok keyboard seolah-olah pakar giler dalam bab-bab menaip nie yang hakikatnya TIDAK SAMA SEKALI
Pada hakikatnya, aku pun tak tahu apakah typo itu aku atau tidak=p sebab aku menulis ikut mood, dan keadaan sekeliling. Kadang-kadang sebulan dua posting je aku boleh buat. kadang-kadang sehari sampai tiga posting. lalala. Dengan kata lain mengikut MOOD MEMBEBEL AKU . fullstop.
Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Kecuali yang berpesan-pesan dengan kebenaran, dan berpesan pesan dengan kesabaran. cau!
Kredit to budak tanya. (kau nasib baik gila sebab tangan aku gatal menaip hari ni)



8 ulasan:

  1. ni kire penghargaan ke hape???
    pape pown, terima kasih kat gua sebab gua la lu dapat vreate 1 lagi entry kan???haha ^_^

    BalasPadam
  2. penghrgaan dan kutukan . alicafe vrsi baru, 2 dlm satu. lalalaa. btw tengs sbb kenalkan aku dgn istilah the TYPO.

    BalasPadam
  3. ISTILAH TYPO...??? SEBUTAN BUNYINYA MACAM 'TIPU' AJE...hehehe..^_^

    BalasPadam
  4. TYPO...??? SEBUTAN BUNYINYA MACAM 'TIPU'...aje ^_^

    BalasPadam
  5. tipu tu x prnah kupraktis. tak tau lah kauu lalala

    BalasPadam
  6. Kita pun baru tau apa tu Typo.. ;)

    btw..salam kenal..dh follow sini.. :)

    BalasPadam
  7. HALIQA...AYIE BERGURAU AJE laa...ADUHAIII...SERIUS laa PULAK AWAK nie...^_^

    BalasPadam
  8. schaze jadi typo bile waktu malam je..haha
    yela ngantuk2 masih menggedik nak taep entry kan..haha

    BalasPadam

kumen2