Selasa, 23 Februari 2010

~puas hati??~

bismillah..aku sebenarnye x der niat nk posting rini..
tapi tataw nape tangan nih gatal sangat tekan kat cacatan baru..
lalala..ntah paper..aku baru bukak blog aweena..chumel..
entah biler die blaja..yer ar dont see a book by itz cover rite?
manusia kan boley berubah..nih mesti tiru ayat bahas nih..
huh takot bangat..ari jumaat nih da nk lawan..ngapal x agi
pengsan gitu jer gaye nyer..

sometimes aku pikir kan..ye la..klu satu mende yang kiter nk tu..
kiter da dapat..tapi x sepenuhnyer..aper kiter akan rase..
puas hati??ker masih x puas coz kiter nk pastikan aper
yang kiter nk sepenuhnyer berada dalam tangan kiter..
banyak orang banyak ragam kan..
ader org dyer puas hati  dengan aper yang die ader..
ader jugak org yang x kan puas hati selagi aper yang
die nk die x dapat..dan die akan berusaha utk pastikan
sumer tu ader dalam genggaman die..
kalau korang maner satu??

dalam keadaan aku skarang..huh..entahla..
kekadang raser kekadang kusot sangat,,kuca semacam jer..
rase macam aku nih makin teruk..makin negatif..
aperper la..nih susa tulis bm nih..emo sangat..
ader org dyer terer buat ayat bunge2..bukan macam aku nih..
aku nak buat ayat2 majaz tu...kek nyer rase x best jer..
taper la..itz me..not anybody rite..

aku da dapat aper yang aku nk..tapi separuh..
puas ker??entah la..mungkin aku takot untuk puas hati..
may be aku takot kecewa akn menjengah pada bile2 mase..
aku takut nak puas hati sebab aku x nak kecewa??
keling ker??ntah lar..nak citer hal aku? tayah la..
itz not a interesting story la..itz just a joke huh??

da ar tuh..penat jer type..tapi x dapat jugak puaskan hati..
aper2 pon life go on rite..yakin dan yakin
Dia tu da taw sumer mender..kiter just redha
keyh la..doakan aku utk menghadapi sume nih
~live well or live hell, i choose!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kumen2