Isnin, 16 Mei 2011

Belajar jugak waktu Hari Guru..

salam.
Hari ni 16 Mei datang lagi.
semua sekolah biasanya buat sambutan hari guru 
sekolah aku pun cenggitu jugak
tak sangka Hari Guru pun kena belajar,
dan aku belajar pengalaman baru ,astaghfirullah
hancur aku pegang m/c dan dj (ni lah kali terakhir kot) =p

well. tak da pengalaman. dan yes! AKU SUKA PENGALAMAN!
macam kata sorang tokoh (aku tak ingat siapa pasal aku hafal kata-kata dia waktu nk exam karangan bm)
"pengalaman ialah guru yang kejam, kerana ia menguji terlebih dahulu sebelum memberi pengajaran "
betul la tu kan., satu lagi kata-kata yang aku hafal waktu nak exam  "pengalaman tak boleh dicipta tapi perlu dilalui "
see? tapi memang waktu aku jadi m/c tu hancur=p (peduli hape) aku pun tak tau ape aku dah cakap, lalala. jadi, jom lar kita sama-sama belajar dan belajar,
belajar=pengalaman baru yang boleh pandu kita untuk lebih baik pada masa hadapan =) insyaAllah
aku pun tak tahu, entah lepas ni berapa kali lagi aku perlu belajar benda yang sama or ulang kesalahan yang sama. =watever= at least aku cuba=p

aku tak nak sangat jadi macam yang bekas presiden badib a.k.a as-syaheed tu sebut " kamu bodoh kalau kamu tak nak tahu kelemahan kamu " .
caucincau!=.=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kumen2