Khamis, 14 April 2011

Temanku tersayang


salam.
awak. saya mintak maaf sangat-sangat
oke. saya tak x care awak.
saya x peduli awak. 
saya jahat kan
tak layak jadi kawan awak kan,
awak, awak tahu?
saya rindu awak
saya cari-cari awak setiap kali saya datang sekolah
tapi awak takder
setiap kali tu lah saya nak nangis awak tahu.
saya tak pernah cerita ni pada kawan-kawan saya
saya rindu gelak sama-sama dengan awak
saya rindu tekeh kepala awak,
saya rindu buli Syamil sama-sama dengan awak
saya rindu AWAK!

awak. series ni, saya mintak maaf 
oke. fine, saya tengah nangis.
saya jahat sangat kan
awak. 
walaupun saya  jahat,
saya rindu kawan yang baik macam awak
awak baikk sangat tahu?
komik awak saya tak pulang lagi
kerusi kat sebelah saya kat kantin kosong wak..
saya rindu ushar "kedai merah depan maybank" dengan awak
cowboy menanti kita lahh=p
sekarang ni, Syamil pulak buli aku tahu?
~segalanya buat saya tersenyum sendiri.

tadi saya nak posting semua ni kat fb,
tapi saya sempat fikir.
awak nak baca ke status kawan macam saya ni kann
bila saya posting kat sini saya rasa may be xder perubahan pun
saya tak tahu nak cerita kat sapa.
saya rindu awak AMIRA. maaf kan saya

saya kenal awak kerana Allah
Allah, tolong jaga mira baik-baik
saya sayang sangat kat dia
Allah, Mira tu kawan saya yang baikkk sangat
tolong bagi dia kebahagian boleh?
saya merayu . 
Allah, mira tu ada masalah
saya dah cuba untuk jadi "kawan yg baik" untuk dia
tapi.. oke. saya tak layak
Allah. engkau yang paling layak jadi pendamping dia.
Tolong selesaikan masalah mira ye?
cakap kat dia, saya rindu sangat kat dia.
Allah, kuatkanlah mira, rahmati dia
aku bersahabat dengannya keranaMu=)

teman tersayang,
ketahuilah .
aku bersahabat denganmu atas dasar Allah
maka, bukan mesej hari-hari menjadi pengikat
bukan tanya kabar hari-hari menjadi penguat
bukan jumpa hari-hari menjadi tanda sayang antara kita
tapi ketahuilah temanku .
doa seorang sahabat itulah tanda ukhwah kita sentiasa dijaga olehNya.
dinaungi redhaNya. dilimpahi hidayahNya..

maafkan aku teman., aku tak sempurna seperti yang engkau mahu.


1 ulasan:

kumen2