Ahad, 9 November 2014

Rumah

Rumah tu macam candu.
Dan candu tu bukan walaq.
I just miss my home.
Aku tak pernah kenal perkataan homesick bukan sebab aku tak pernah duduk asrama kecikkecik dulu,  tapi sebab aku tamau kenal.
Macam mana nak kenal,  kalau sebelum kenal pun aku dah tau sakit kalau kenal dia.
Dan ada lagi tak candu yang terbaik selain candu yang benarbenar buat jiwa khayal,  dalam,  hangat dan mententeramkan.
Cop, kenapa perlu nak nangis punya perasaan ni ada,  wahai orang taf?
Sebab kalau boleh nak terbang sekarang, sayang.  ╯︿╰

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kumen2